Jak to zrobić ?

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dariusz 244
    Classic
    • 2010
    • 7

Jak to zrobić ?

blecher, Bo tam nie podchodzi sie kluczem z nasadka tylko trzeba miec dluga gwiazdke i wtedy da rade.
  • Przemek345
    Rider
    • 2008
    • 314

Jak to zrobić ?

Hej, czy ktoś może orientuje się co będzie mi potrzebne (materiały) do wykonania takiej zabudowy tweeterów, wiem że na pewno jakaś dama straci rajstopy :wink:
    Octa

Komentarz

• kozi1987
      Ambiente
      • 2007
      • 200

Witam,
      Na poczatek napewno bedziesz potrzebowal żywice poliestrowa (np. firmy Novol, do kupienia w OBI), do tego włókno szklane (na nie nakladasz żywice). Z tego zrobisz wstępną ''skorupę'' , nastepnie bedziesz potrzebowal szpachli wykanczającej zeby naniesc na tą skorupe i nadać jej żądany ksztalt i gładkość powierzchni. (co do firmy i rodzaju szpachli niestety Ci nie pomoge, ponieważ nie mam w tym doświadczenia).

Tu masz przykładowe wykonanie słupków,

Komentarz

• Andrev3
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 6116

moze jeszcze te wątki Ci pomogą:

RENT COMPLEX

DACAR.team

Komentarz

• ziutsane
          RS
          • 2007
          • 2376

bedziesz potrzebowal kropelki (lub czegos w tym stylu), rajstopy, troche dechy zeby wyciac pod tweeter forme, szpachli (ja uzywalem wykanczajacej), zywicy z utwardzaczem, papieru sciernego roznej grubosci, piwka, maty szklanej , troszke czegos co przytwierdzi forme z drewienka do slupka (np poxipol) no i dobre checi
          p.s. najgorsze jest szlifowanie ...
          Radio: C90r+XDP210EQ
          Kable:Opt,Skyline,50 mm
          Wzm:XES M1+FP 1.800
          Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante

Komentarz

• Przemek345
            Rider
            • 2008
            • 314